Zákaznický servis
Často kladené dotazy
Jak dlouho trvá doručení?
Objednávka dokončená před 17:00 bude většinou odeslána ještě ten samý den. Běžná doba doručení je 1–5 pracovních dní.
Nepřišlo mi potvrzení objednávky.
Po zadání objednávky bude vždy zasláno potvrzení objednávky na poskytnutou e-mailovou adresu. Jakmile bude objednávka odeslána, obdržíte také potvrzení o odeslání. Pokud jste tato e-mailová potvrzení neobdrželi, zkontrolujte prosím složku se spamem. Pokud ani tam potvrzení nenajdete, kontaktujte nás a my vám rádi dále pomůžeme.
Jak můžu vrátit zboží?
Chcete-li vrátit zboží, kontaktujte nás a my vám pošleme e-mail s dalšími pokyny. Pokud vracíte zboží během běžné doby pro vrácení, jste zodpovědní za odeslání vratky. Pokud má produkt nějakou závadu nebo je poškozen nebo pokud vracíte produkt kvůli jinému problému, zaplatíme za odeslání vratky my.
Sledování doručení
Kontaktujte nás prosím zde a my vám pošleme sledovací číslo.
JAK VÁM MŮŽEME POMOCT?
Nemůžete najít svou otázku? Kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme!
KONTAKTUJTE NÁS